dissabte, 15 de setembre del 2007

Nostàlgia pels vells temps




Pues si, torno a jugar. I com tots us podeu imaginar no als escacs que no se m'han donat mai bé, sinó a l'handbol. Feie 5 anys que no tocava una pilota i després que Laia Sánchez, Yolanda i Minerva em posessin el caramel a la boca recordant l'època de l'handbol i dient que podríem quedar per fer quatre tocs, vai decidir fer-ho de veritat. La llàstima és que a Flix no som prous com abans per montar un club, i la llàstima va ser que s'acabés allò que per mi era tant iomportant; un equip amb les meves amigues! I no ho feiem malament!Per això aquí comunico el meu intent de retorn, perquè de moment és un intent, a veure si aguanto com abans!

Els meus colors sempre seran roig i blanc i les campiones sempre seran les del meu equip!Un bexito a totes! És que som xiquis hasta per això!

2 comentaris:

Júlia ha dit...

Abi, stic molt contenta que com a mínim una de les 7 xiquis que jugavem a handbol ho torni a intentar...

Però lo que vau parlar en yolanda, laia i miner de fer un partidet algun dia... no starie malament, jeje!

Un xito mlt gran!

**La caixeta dels somniS** ha dit...

wuuuuuuuueeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!per fí ja has actualitzat kina ilu!!!!!! kina gràcia la foto, kines cares ke fem... jo tb tic molt orgullosa que ho tornis a intentar i ket mantinguis tant en forma com anys enrere jeje!!!
desde tgn MOLTS BEXITUS XIKI¨!