dijous, 13 de desembre del 2007

ESTIMATS REIS...




Mags d'Orient... aquest any jo em demano moltes coses com sempre, a petició de la meva mare que vol llista... però d'això se n'encarreguen els reis que van de compres i que sempre que hi hago diners es podran aconseguir. El que jo realment demano per l'any vinent és poder acabar a temps la carrera, per aconseguir una plaça a una escola prop de casa meva, per així poder-me quedar prop de casa.


Estimo Flix, i l'estimo amb bogeria. Per això m'agradaria molt poder fer la meva vida aquí per sempre, veure crèixer als meus fills pels carrers d'este magnífic poble, i poder viure en la tranquilitat que este me done...aix estimats reis, si realment fociu tan màgics i pugugessiu fer que tots els joves ens puguem quedar al poble i fer que no es pugui morir mai, que sempre hi hagi vida!Tenir les meves amigues de veïnes, poder saber qui habite al meu poble, conèixer més o menys a tothom...
Un petó i ànims en la vostra laboriosa feina!


2 comentaris:

Laia ha dit...

Jo me demano lo mateix que tu!
La veritat és que si ens ho poguéssin donar seria magnífic!!!
(ara m'han agafat ganes d fer la carta també!)
A vere si hi ha sort!!
ÀNIMS!!

Anònim ha dit...

Abi, jo també penso igual. Espero que aquest any els reis es portin bé i ens donin lloc de feina apropet d'on nosaltres estem agust .
Sino pensa que sempre som a temps de montar una escola privada jejejejeje Tu de directora i jo de cap d'estudis.
SABRI