dilluns, 4 de febrer del 2008

CARNAVAL

Així vam triomfar el dia de carnaval. No és que ho digui jo, sinó que això és el que ens va comentar la gent després de ballar un remix de cançons de Grease a la disco!
I és que estic molt contenta perquè es va disfressar un munt de gent, i m'ho vai passar súper bé! Estic també molt orgullosa de passar-m'ho tant bé i més amb ma germana! Que és una passada la relació que portem i que me va agradar molt disfressar-me amb ella.


I esta ere la nostra mascota. És un dalmata mascle que ens vam trobar tirat pel carrer... ens va fer llàstima i el vam adoptar ràpid. A més a més, mireu quina cara de felicitat. Si semblava que no hagués tingut mai amos.



No res, que quan tingui més fotos les aniré posant per aquí peruqè realment hi va haver disfresses que estaven molt i molt bé! Visca Carnaval!!!!

1 comentari:

Anònim ha dit...

xiques estaveu estupendes, me vau agradar molt, la coreografiua un 10, no com la nostra que anavem uns cap aqí i los atres perduts cap allà i corbi xls aires, jejeje!!! un petonàs!!! abi te volem a Flix que es troba a faltar la teua rialla a lescala!!!
esterflix.