divendres, 14 de setembre del 2007

VIATGE A LONDRES




Després de moltes queixes i altra vegada avergonyida per abondar el meu blog després de començar en bon peu, torno a ser aquí. Suposo que ara que tot torne a la normalitat podré mantenir-lo...

Bé, la novetat més actual és el meu viatge a Londres amb Joan. Ha estat molt bé i realment he canviat el concepte de fredor que tenia sobre Londres i el país en general. A tot arreu hem estat ben servits, ens han ajudat sense demanar-ho, m'han entès quan els parlava (gran repte personal...) tot i que jo algunes coses les perdia, hem menjat millor del que ens pintaven i no ha plogut ni un sol dia!!!

Vai pensar anar a Londres després de renunciar a la possibilitat d'anar-hi a fer pràctiques amb les meves amigues Júlia i Mire. Feie molt temps que estalviava per fer un viatget sense saber la destinació. Després de renunciar l'única espineta que em quedave ere la de no poder veure la ciutat, perquè per a mi les condicions no afavorien l'estada allà 3 mesos. I aquí estic, molt contenta de les vacances que ens hem pegat. Us dixo per això un parell de fotos representatives: el Big Ben i la típica cabina roja