dissabte, 6 d’octubre del 2007

LES MEVES PRÀCTIQUES

Com tots i totes deveu saber, estic fent les meves pràctiques de magisteri d'anglès al Ceip Enric Grau i Fontseré de Flix. I la veritat és que estic súper contenta. Estic aprenent molt, tant en metodologia com en noves tecnologies: montar jocs amb PC, jocs per als més petits en anglès, songs, grabacions...m'estic endinsant molt en aquest món de l'educació, i realment està sent satisfactori.
Bé, tot això per explicar que al CEIP els alumnes de cicle superior, durant un trimestre a l'any, fan unes classes de naturals amb anglès, i ara ens toca el sistema respirator. Els nens i nenes del cole aprenen a explicar el fenòmens que es produeixen referents a la respiració, experimenten...i l'altre dia va ser una gran dia per ells. Vam fer una dissecció de pulmons de corder (lamb lungs dissection) i en vam fer un vídeo. Per ells va ser molt divertit perquè es van posar a tocar, bufar a veure com s'infalven els pulmons...però sobretot tocar i tocar.
Els nens són una passada!M'encanten i és molt divertit veure com xalen tant en una tonteria com uns pulmons. Abans jo era de les que ens aquests experiments a classe, mirava i no tocava, però ara he canviat el meu punt de vista i com si res, vai agafar the trachea i vam grabar este vídeo tan graciós. Aquí us el deixo. Espero que pugueu percebre lo divertit que és veure com estan d'esvalotats i esvanits!



2 comentaris:

Norma Pujol Farré ha dit...

Que guai lo vídeo. M'ha recordat un mun a quan ho vam fer nosaltres amb la senyoreta Paquita. La diferència és que nosaltres no vam tenir la sort de fer-ho amb anglès i aquí es veu...el meu pèssim nivell i el mal preparats que anem!

Ara sí, que els alumnes pujen més preparats!

Passateu molt bé a les pràctiques i aprèn molt!

Anònim ha dit...

que wai!!!
m'ha agradat molt!
mole això de sentir com els nens s'espavilen a parlar en anglès!
Pues molta sort i disfruta-ho!
A la meua carrera no fem pràctiques i veure lo bé que ho passes ensenyant l'anglès als nens em dones una enveja...
Besitos