dimarts, 2 d’octubre del 2007

PARE HEROI

Ricky Hoyt és un noi que va nèixer el 1962. Durant el part se li va enrotllar el cordó humblical al coll provocant l'asfixia d'aquest, però no morí i quedà en un estat gairebé vegetal. Tot i la gravetat de la situació el cervell no va quedar afectat. Es comunica amb un ordinador tipo el de Stephen Hawking i ha dut fins ara una vida força normal pel seu estat.

Fa 22 anys es va organitzar una cursa al seu poble en homenatge a un amic seu que va quedar paraplègic i hi va voler participar. El seu pare el va portar amb la cadira tota la cursa. Aquell dia en Ricky va confessar al seu pare que es va sentir realitzat, no veia impediment al seu estat i és per això, que des d'aleshores ha participat en 216 triatlons, 20 duatlons, 65 maratons... i així fins a arribar a un total de 942 curses. La veritat quan em van enviar aquest vídeo per internet em vaig emocionar moltíssim. I és que ha de ser gegant l'amor que sent aquest pare pel seu fill. Per aixó des d'aquí li dedico tots els meus ànims i em trec el barret. Això és ser gran!


La veritat és que també he de confessar que la musiqueta va influir molt a l'emoció, i és que el vídeo està molt ben fet.